Administratiu/a Despatx Jurídic Igualada
Connect Ett
Necessitem incorporar un/a ADMINISTRATIU/A per a DESPATX JURÍDIC ubicat a Igualada, amb experiència i disponibilitat immediata, si busques una oportunitat amb projecció d'estabilitat laboral, no dubtis a inscriure't a la nostra oferta de treball.
FUNCIONS:
- Atenció al client.
- Control d'agenda, gestió de correus electrònics i actualització de BBDD.
- Redacció i arxiu de documentació, fotocòpies i preparació d'expedients.
- Tasques de gestió en organismes, via web i presencial.
- Tasques de pròpies del lloc.
REQUISITS:
- Experiència mínima 1 any com a Administratiu/a, molt valorable en sector jurídic.
- Disponibilitat per treballar en jornada complerta.
- Domini de paquet office.
- Català i castellà alt/nadiu
- Incorporació immediata.
- Persona amb alta capacitat comunicativa, resolutiva i polivalent.
OFERIM:
- Salari segons conveni
- Lloc estable segons vàlua + possibilitat de passar a empresa.
- Jornada de dilluns a divendres, jornada partida.
Sobre Connect Ett:
Som una emrpesa creada al 2019 amb molta experiencia al sector del Treball Temporal i dels Recursos Humans, implantats a l'Anoia des de el 2022 tot i que treballem al territori des de els nostres inicis.
Som una empresa que conectem treballadors amb empreses.
Dades principals
Ubicació
Igualada
Sector
Legal
Jornada
Jornada completa
Tipus de contracte
Temporal