Davant d’un accident o un incident, sabem reaccionar? Què hem de fer? Com hem d’actuar? Què hem de comunicar i com?
Tant si es tracta un incident lleu o greu, la capacitat de resposta i saber afrontar i gestionar les accions i intervencions és clau per no perdre el control de la situació ni de la informació. En aquest curs adquirireu les eines, estratègies i competències bàsiques per poder gestionar una situació de crisi a la vostra empresa.
! Adreçat a responsables, gerents, o càrrecs estratègics d’empreses petites i mitjanes de tots els sectors empresarials.
Objectius:
Contingut:
A càrrec de Josep M. Brugués del Moral. Consultor en comunicació corporativa especialiitzat en crisi. Llicenciat en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i Màster en Relacions Públiques per la University of Washington at Seattle. Actualment combina la formació acadèmica (professor a la Universitat Ramón Llull; Barcelona School of Management; UOC i Universitat Pompeu Fabra) amb classes de formació de portaveus i crisi a empreses privades i institucions. Ha treballat com a director de comunicació a: Roche Diagnostics, PortAventura, Universitat de Girona i Tiempo/BBDO, entre d’altres. Ha estat consultor de comunicació a les agències Llorente&Cuenca i Burson-Marsteller.
Informació del curs:
Places limitades que s’atorgaran per ordre d’inscripció. |